افزایش ترافیک یک علم است یا هنر ؟! استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

افزایش ترافیک یک علم است یا هنر ؟!

افزایش ترافیک یک علم است یا هنر ؟!

 

افزایش ترافیک یک علم است یا هنر ؟!

 


سلام دوستان عزیز

 

بعد از حدود 1 سال کار کردن با وبلاگ و سایت شخصی که تجربه بسیار جالبی بود. تصمیم گرفتم تجربه ها و سیستم ها را خدمت شما معرفی و از تجربه شما هم استفاده و من هم مطالب جدید یاد بگیرم . پس خواهش می کنم من و دیگران را از تجربه های خود محروم نسازید.

 

 

اینشالا مقالات افزایش ترافیک را کم کم در این وبلاگ به صورت کاربردی و بسیار ساده قرار میدهم .

 

اینکه در برخی سایت ها عنوان می کنند بهینه سازی وب و بهترین ایندکس سایت شما در گوگل توسط متخصصین ما انجام میشود ( بزار خیالتو راحت کنم ) این حرف دروغی بیش نیست!!

 

به این دلیل که شرکت گوگل با 360 هزار نمایندگی در سراسر جهان. هرگز رمز و رموز آخرین دستاوردهای خودش را در اختیار ما نمی گذارد البته اگر تحریم ایران را هم در نظر نگیریم.

 

 

از نظر علم سئو شاید بتوان یک سایت را بهتر بهینه کرد ولی هرگز نمی توان به تمام الگوریتم های گوگل احاطه داشت. زیرا هر لحظه در حال تغییر و تحول است . بهینه سازی هرگز با چندروز کار امکان پذیر نیست! باید زحمت کشید. کار کرد و تمام آنچه را که باید انجام داد. انجام دهید. والا بهینه سازی امکان پذیر نیست !!

 

 

به ترتیب اشاره ای گذرا انجام می دهیم ولی شما هم من را راهنمایی کنید.

 


 

تبادل لینک چرا و چگونه ؟!

 

بله لینک دادن. ولی نه مثل ما وبلاگ نویس های معمولی! بلکه سه جانبه و آینه ای .

ببینید در حالت عادی من یک وبلاگ دارم، و شماهم وبلاگ دیگر درسته؟ من از شما خواهش می کنم تبادل لینک انجام دهیم در این حالت لینک 2 وبلاگ را جا به جا کرده ایم که، تبادل لینک 2 طرفه نام دارد. گوگل برای این نوع تبادل لینک ارزش چندانی قائل نیست و شاید هم اصلا ارزشی نداشته باشد. زیرا در الگوریتم و محاسبات جستجوی گوگل ارزش یک سایت یا صفحه اینترنتی، به میزان و تعداد لینک آن صفحه در سایر صفحات وب ( که آنها هم بهینه باشند ) محاسبه می شود. و اینکه ما تبادل لینک 2 طرفه انجام میدهیم. گوگل باهوش تر از آن است که متوجه نشود ! و متوجه این نون به هم قرض دادن کاربران ایرانی می شود. و ما آنرا توصیه نمی کنیم.

 

 

بهترین حالت تبادل لینک 3 طرفه است . به این صورت که من به جز این وبلاگ یک وبلاگ دیگر دارم و به شما در آن وبلاگ لینک میدهم و شما این وبلاگ را لینک می دهید. در این حالت به صورت 3 طرفه عمل شده و تبادل متقابل نبوده است .

 

دوستان عزیز توجه داشته باشند اگر تبادل 3 طرفه هم انجام میدهند با سایت های مرتبط با موضوع خودتان باشد.

 

شاید دیده باشید در قسمت نظرات وبلاگتان به شما اعلام می شود که بله . شانس به شما روی آورده و با لینک باکس ما آشنا شده اید!! آمار خودرا 100 برابر کنید و از این دروغ ها. حتی بعضی از این اساتید هم عنوان می کنند لینک باکس ما هوشمند است .

 

ببینید نمی خوام خیلی بحث لینک باکس رو کش بدم فقط بدونید هیچ ارزشی نداره و در صورتی که از لینک باکس استفاده کنید بدانید زحماتی که برای وبلاگ خود می کشید را به باد داده اید . حتی 1% هم از نظر گوگل و سایر خزنده ها لینک باکس ارزش ندارد!! شما با قرار دادن کد لینک باکس در قالب وبلاگ. علاوه بر اینکه ظاهر وبلاگتان را تخریب می کنید سرعت لود شدن را هم به 1000 ثانیه می رسانید و بنرهای چشمک زن لینک باکس، بازدیدکنندگان شمارا که به زحمت به دست آورده اید را فراری می دهد . هرگز و تحت هیچ شرایطی از لینک باکس استفاده نکنید.

 

 

مورد بعدی که متأسفانه شاهد هستیم وضع مخرب برخی وبلاگ نویسان و سایت هایی که سرویس و ابزارک های وبلاگ فارسی دارند هستیم . نمی دانم چرا این مقوله مهم خیلی کم مورد بحث قرار گرفته است!!

 

ادامه این مطلب در روزهای آینده...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

افزایش ترافیک یک علم است یا هنر ؟!

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ